Nowości i zmiany w wersji 2022.0

Utworzono: 2023-01-18
Ostatnia aktualizacja: 2023-08-02
Liczba odwiedzin posta: 158

Poniżej do pobrania biuletyn informujący o nowościach i zmianach w systemie Gw-Max w wersji 2022.0.

Zmiany dotyczą : 
1. Mechanizm licencjonowania programu GW-MAX oraz MINI GW-MAX.

  • sposoby w jaki sposób sprawdzane są liczby aktywnych obiektów
  • wydruki informacyjne
  • uprawnienia użytkowników 

2. Taryfy i budżety.

  • Słowniki - Grup taryfowych.

3. Możliwości analizowania zużyć wody/ odbioru ścieków na podstawie przepływu wyliczanego na dzień.
4. Nowe możliwości dekretacji dokumentów dokumentów  w programie Optima.
5. Nowe sposoby identyfikacji w module Biuro Obsługi.
6. Aktualizacja kluczy rozliczeniowych w module Gospodarka Mieszkaniowa.

7. Ogólne zmiany

  • Czynności serwisowe - przenoszenie formuły rozliczeniowej do wskazanego obiektu. 
  • Kontrola wprowadzenia informacji o mailu oraz numerze przy wyborze faktury wysyłanej za pośrednictwem skrzynki internetowej.
  • nowe filtry w module rozliczanie obciążeń
  • nowy moduł - Wymiana danych 
  • normalizacja numerów NIP 
  • określanie wymagalności pól wprowadzanych na kontrahencie
  • integracja z nakładkami radiowymi od firmy ITRON/ TEMETRA oraz UNIWERSALNE.
  • obsługa współrzędnych geograficznych na nadajniku - SENSUS DIAVASCO SENSUS RF
  • edycja ankiet możliwa z poziomu modułu rozliczenie obciążeń
8. Zmiany w zakresie mobilny inkasent.
  • obsługa chmury IBARD 
  • automatyczna wysyłka powiadomień SMS
  • możliwość obsługi odczytów zawieszonych
  • faktury bez wydruku przy wyborze inkasenta z aktywną EFAKTURĄ
  • nowe możliwości wyszukiwania
  • obsługa duplikatów
  • obsługa faktur prognozowanych 
  • obsługa dodatkowych kodów kreskowych
  • obsługa planów opłat za rozpoczęty okres
  • wizualizacja podliczników / nad liczników , WZB oraz hydrantów,
  • kolejkowanie wprowadzania odczytów

9. Zmiany w zakresie Administrator IBO.

  • statystyka ilości pobrań publikacji

10. Zmiany w zakresie portalu IBO.

  • zmiany i poprawa dostępności stron dla niedowidzących oraz słabowidzących
  • zmiany wizualne po wywołaniu menu
  • wyświetlanie ekranu ładowania
  • uporządkowanie stopki dokumentu
  • certyfikat zgodności aplikacji z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej
  • poprawki formularzy
  • wymuszenie hasła 
  • nowy formularz logowania
  • możliwość integracji z węzłem krajowym
  • możliwości definiowania własnych komunikatów 
  • podgląd hasła
  • dodawania spraw i wniosków do IBO 
  • usprawniono zarządzanie klientami 
  • możliwość wygenerowania hasła przy braku dostępu do konta
  • dodano numer telefonu na liście kontrahentów.
  • możliwość określenia widoczności dokumentów widocznych w strefie klienta.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną dokumentacją, która jest  do pobrania poniżej. 


Powrót