Co należy sprawdzić kiedy nie przesyłają sie faktury do Comarch OPTIMA?
Ostatnia aktualizacja: 2024-09-06
Krok 1. Sprawdź czy faktura nie została już wcześniej przesłana.
Często zdarza się ta że faktura zdąży już przejść do programu comarch optima, a my w programie gw-max poprawimy daną fakturę. Musimy Pamiętać, że jeżeli poprawiamy fakturę w systemie gw-max to musimy ją wcześniej usunąć w programie optima Ponieważ dane z niej sie nie nadpiszą i będzie ciągle problem z przesyłem takiej faktury.
Krok2. Sprawdź czy wybrałeś dobry sposób płatności i że istnieje on już w systemie comarch.
Jeśli mamy pewność że krok 1 został sprawdzony i zweryfikowano poprawność między dwoma programami sprawdż czy wybrano dobry sposób płatności i zweryfikuj czy isnieje on w systemie comarch. Można To sprawdzić wchodząc do programu Optima klikając - System - konfiguracja - kasa bank - formy płatności
Krok 3. Sprawdź czy kontrahent, na którego została wystawiona faktura istnieje w systemie Comarch.
Krok 4. Zweryfikuj czy zgadza się rejestr sprzedaży, przyrostek, seria czy numer faktury.
Jeśli przeanalizowałeś te kroki i nadal masz problem to skonsultuj się z Supportem firmy GIGA lub opiekunem partnera Firmy Giga.
Powrót
Dodaj komentarz