W jaki sposób zmienić dane sprzedawcy/wystawcy na fakturze?

Utworzono: 2023-08-21
Ostatnia aktualizacja: 2024-09-06
Liczba odwiedzin posta: 383

Jeżeli na fakturze chcemy zmienić informacje o sprzedawcy/wystawcy takie jak mail, telefon czy inne dane należy udać się do modułu Administracja.

 

Krok1. Wejdź do Administratora do zakładki Administracja i wybierz Użytkownik systemu.

 
Krok 2. Przyciskiem popraw otwórz zakładkę Wystawca lub Sprzedawca, zmień dane i zapisz.

 


 
UWAGA: Pamiętaj, że każda zmiana powoduję zamianę na wszystkich dokumentach. Jeżeli zmiana dotyczy danych takich jak: nip, regon czy nazwę firmy ( np. w związku z przekształceniem podmiotu)  musimy dokonać zmian poprzez dopisanie nowego użytkownika - opisane poniżej.  


   INSTRUKCJA DLA ZMIANY UŻYKOWNIKA
Krok1. Wejdź do Administratora do zakładki Administracja i wybierz Użytkownik systemu.
Krok2. W oknie Użytkownik systemu kliknij dopisz i uzupełnij dane oraz zaznacz check, ze jest on DOMYŚLNY.

Krok3. Przejdź na zakładkę serwis i zaznacz Wykonaj operację serwisową: [S012] Ustal użytkownika i domyślny rachunek bankowy na wszystkich parametrach rozliczeń. Program po próbie zapisania rekordu zapyta czy jesteśmy pewni, że chcemy zmienić na każdym parametrze bank i użytkownika. Potwierdzamy operację - wybierając "TAK". 


Ta zmiana skutkuję tym, że na każdym parametrze rozliczeń kontrahenta pojawi się nowy użytkownik. Dokumenty wystawiony od tego momentu będą opatrzone danymi nowego wystawcy/sprzedawcy.

 

Krok4. Ostatnim krokiem jest przeniesienie starej karty użytkownika do archiwum. Czyli wracamy do listy użytkowników i wybieramy kartę poprzednią odznaczając DOMYŚLNY, a zaznaczając ARCHIWALNY. Zapisujemy i gotowe. 


 

Sprawdzono dla wersji 2023.1.0.


Powrót